Sunday 8 July 2012

10 fakta lucu

ketidak adaan mood untuk mengupdate..
sebab itu sudaa lama xde entry baru..
:)
ok lah,skng cik fasha nak kongsi sikit fakta2 yg cik fasha rasa agak lawak laa en..

  1. Manusia hanya menggunakan 10% daripada otaknya. Tapi tak bermakna baki lagi 90% lagi perlu dibuang sebab kalau buang maknanya orang tu memang takde otak laa namanya.
  2. Zaman sekarang, redbull bukanlah binatang, McDonalds bukan lagi sebuah penternakan, Apple tak   boleh dimakan lagi, dan begitu juga BlackBerry.
  3. Suara guru yang sedang mengajar lebih merdu dari muzik jazz. Buktinya, pelajar ramai yang tidur dalam kelas.
  4. Kondominium tidak ada kena mengena dengan kondom. Tetapi di kondominium terbiar jugak kita boleh dapat banyak kondom terpakai.
  5. Masukkan tulang dalam satu mangkuk yang diisi air Coke, ia akan hancur sedikit demi sedikit atau hilang sama sekali sekali dalam masa 2 hari. Elok juga untuk yang meniaga sup tulang.
  6. Jika korang kentut secara konsisten selama 6 tahun 9 bulan, gas-gas yang dilepaskan boleh menghasilkan bom atom
  7. Apabila berselisih di tempat yang ramai orang, lelaki akan menghadapkan tubuhnya menghadap perempuan yg dilaluinya, manakala perempuan pula cenderung membalikkan badan, dan kdg2 secara tidak sedar menempatkan tangan di depan badannya untuk melindungi dada.
  8. Sebuah kereta yang dipandu selaju 220 km/j tidak akan dapat memotong kereta yang dipandu 40 km/j sekiranya kereta-kereta tersebut dipandu dari arah yang bertentangan.
  9. Gajah adalah satu-satunya mamalia yang tidak boleh melompat.
  10. Komik atau kartun Donald Duck diharamkan di Finland kerana ia tidak memakai seluar
kalau kelakar,gelak laa yee..x kelakar, baca senyap2 sudaa..


...................................................................................................................................................................

\
siapakah penjenayah yang sebenarnya??


  

1 comment:

terima kasih kerana mengkomen.. :)